sobota, 4 stycznia 2014

ZAPACHY BI*ES - TESTOWANIE

W tym tygodniu dotarła do mnie paczuszka od serwisu SAMPLE CITY gdzie mam okazje testowania 3 zapachów marki BI*ES.


Przesyłka zawierała:

- wode perfumowaną Moi
- wode perfumowaną Miss Belle
- wode perfumowaną Experience

Zacznijmy więc od zapachu Moi




Zapach orientalno-korzenny, subtelny i nowoczesny. Białe kwiaty nadają niepowtarzalności, tworząc bardzo zmysłową kompozycję.
Nuty głowy: nuty zieleni, brzoskwinia, śliwka, frezja
Nuty serca: konwalia, róża, jaśmin, irys, ylang-ylang
Nuty podstawy: drzewo cedrowe, drzewo sandałowe, cedr, ambra, piżmo, wanilia, bób Tonka
Pojemność: 100 ml

RECENZJA: Wyjątkowo przypadł mi do gustu. Delikatny, zmysłowy i bardzo kobiety. Idealnie nadaje się na dzień ponieważ nie jest "mocnym" zapachem. Mam problem z dobore perfum ponieważ krótko utrzymują mi się na skórze a ten jako jeden z nieliczych czuję przez kilka godzin. Ogólnie jest śliczny i bardzo dziewczęcy. Buteleczka ma uroczy bąbkowy kształt.

Kolejny zapach to  Miss Belle


Miss Belle to lekka, szyprowo-owocowa kompozycja, subtelnie przełamana delikatnymi akordami drzewnymi. Różowo-pudrowy odcień podkreśla romantyczny styl. Otul się ciepłą wonią i poznaj nowy wymiar zmysłowości. 
Zapach szyprowo-owocowy z akordami drzewnymi i kwiatowymi.
Pojemność: 100 ml

RECENZJA: Kolejnym fajnym zapachem jest Miss Belle. Kobiecy, romantyczny i ogólnie bardzo fajny na dzień. Ma lekką nute i dłuższy czas utrzymywał się na skórze. Flakonik ma prostą forme ale bardzo ładnie sie prezentuje.

I jako ostatni Experience the magic


Zapach kwiatowo-owocowy
Z nowym zapachem Experience the Magic odkryjemy magiczne właściwości: bursztynu, bergamotki i frezji, które zabiorą nas w ekscytującą podróż do świata alchemii. Wystarczy jedna kropla, by pozostawić subtelny ślad woni na kilka godzin. Codzienna doza niepowtarzalnej nuty podkreśli eteryczny styl.
Nuta głowy: bergamotka, jabłko, liście białej herbaty
Nuta serca: fiołek, róża, frezja
Nuty podstawy: bursztyn, nuty drzewne cedr i piżmo
Pojemność: 100 ml

RECENZJA: Zapach jak dla mnie typowo wieczorowy bo mocniejszy od 2 ww. Osobiście z tych trzech zapachów ten jako jedyny nie przypadł mi do gustu. Ale jak to się mówi o gustach się nie dyskutuje ponieważ mojej siostrze bardzo się spodobał. 
Zapach naprawdę długo się utrzymywał na skórze. Buteleczka wygląda świetnie, oryginalnie i fantazyjnie. Każdy kto lubi tego typu zapachy napewno będzie zadowolony.

Ogólnie podsumowując moim faworytem jest Moi bo najbardziej podkreśla mnie i moją osobowość. Perfumy z tej firmy nie są drogie a bardzo ładnie utrzymują się na skórze i każdy napewno znajdzie taki który mu odpowiada. Tak więc zapachy godne polecenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz