czwartek, 30 stycznia 2014

KAPSUŁKI DO PRANIA VIZIR - TESTOWANIE

Ostatnio dostałam się do testowania kapsułek piorących Vizir na stronie trnd. Tewstowanie jest w trakcie.








KONSYSTENCJA: Kapsułka żelowa

ZAPACH: detergentu do prania, delikatny

RECENZJA: Pierwszy raz miałam do czynienia z tego typu kapsułkami do prania. Spsób użycia jest banalnie prosty. Wrzucamy do pustego bębna, nakładamy pranie ale nie na maksa by się mogło swobodnie przewracać podczas prania i zamykamy pralkę. Pierzemy i gotowe.
Zapach nie zachwyca oto przecietny, delikatny. Piorąc białe kolory zauważyłam że rzeczywiście biel jest bielsza niż po wypraniu w płynie do prania którego zwykle używam. Zastarzałe plamy nie zeszły tak jakbym tego oczekiwała bo było je jeszcze widać pomimo prania.
Ogólnie podsumowując kapsułki są łatwe w użyciu, nie zostawiają smug na ubraniach i łatwo się wypłukują z ubrań dzieki czemu nie podrażniają skóry a u synka lubił być taki efekt. Zapach jest normalny a jasne pranie muszę przyznać odzyskało trochę swojego blasku.

OCENA: 9/10

1 komentarz:

  1. Gratuluję :) Ja również biorę udział w kampanii trnd i mam okazję testować kapsułki piorące Vizir. Mogę tylko powiedzieć, że moim zdanie kapsułki są świetne!! Pomimo, że służą do prania zarówno tkanin białych jak i kolorowych, efekty ich "pracy" są fantastyczne. Nawet ubranka mojej półrocznej córeczki, która właśnie zaczyna sama jeść, są idealnie czyste. Poza tym nie mam już problemu ze złym dozowaniem proszku, kapsułki tak pięknie pachną, że nie używam już płynu do płukania. Fajne jest to, że otrzymałam też pakiet kapsułek do rozdania rodzinie i znajomym

    OdpowiedzUsuń