poniedziałek, 20 stycznia 2014

BLEND-A-MED - TESTOWANIE

Ostatnio niespodziewanie otrzymałam paczkę od serwisu WIZAŻ gdzie brałam udział by móc testować produkty Blend-a-med.
Zestaw do tesowania zawiera:
- Pastę do zębów Blend-a-med 3 White Luxe Glamorous 
- Szczoteczka do zębów Blend-a-med Oral-B 3D Luxe Pro-Flex 
-Płyn do płukania ust Oral-B 3D White Luxe Rinse



Od jakiegoś czasu testuje produkty Blend-a-med i:



SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW:





RECENZJA: Zaczynając od szczoteczki to jest bardzo dobra. Pięknie czyści zęby i mam uczucie że usuwa cały osad. Dopasowuje się do zębów i dociera do każdego zakątka. Mam jednak wrażenie że jest dość spora i dużo zajmuje miejsca w buzi ale nie ujmuje jej tego że bardzo dobrze czyści zęby.

PASTA DO ZĘBÓW:




 RECENZJA: Jeżeli chodzi o paste do zębów to ma przyjemny smak. Jeżeli chodzi o wybielanie to jeszcze nie widze efektów na sobie zaś mąż zauważył już róznice u siebie z czego jest zadowolony.Pasta fajnie się pieni i dokładnie czyści zęby. Odświeża oddech i pozostawia świeżośc przed dłużyszy czas.

PŁYN DO PŁUKANIA:




 RECENZJA: Płyn do płukania ust jest dość mocny i odświeżający. Miętowy smak daje uczucie świeżości i czystości. Idealnie uzupełnia higiene jamy ustnej.

Jestem bardzo zadowolona z efektów i mam nadzieje że moje zęby będą jeszcze piękniejsze z czasem. Cały zestaw idealnie się uzupełnia i spokojnie mogę za całośc dać OCENE : 9/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz