wtorek, 21 stycznia 2014

KRINGLE CANDLE - RECENZJA

Teraz przedstawie wam moje ulubione produkty firmy  Kringle Candle. Moje ulubine zapachy świec tej firmy to:

Zapach Mango :






Czy mozę być coś fajniejszego niż zapach tropików we własnym domu? Zapach Mango z nutą miodowej słodyczy przywodzi na myśl lato i cudowne słoneczne dni :) aż chce się już człowiek poczuć jak w czasie wakacji.

Zapach Brzoskwinia:



Kolejny aromat który jak się czuje ma się ochote zjesc świeże pachnące brzoskwinie. Słodycz zapachu jest urzekająca a i jednoczesnie bardzo poprawia mi nastrój. Bardzo kobiety i urzekający.

Zapach Swieżego Bzu:



Zapach przypominający o nadchodzących wiosennych dniach. O pierwszych ciepłych dniach i zielenieniu przyrody. Jest lekki jak powiew który otula mieszkanie.

Jak dla mnie naprawde przyjemne armaty które pomagają mi utrzymać dobry nastrój zwłaszcza w chłodne i podure dni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz