czwartek, 24 października 2013

OLIVOCAP - RECENZJA

Od firmy Olivocap otrzymałam niedawno do testowania 3 produkty.
- Spray do usuwania woskowiny usznej
- Myjka do uszu (4 sztuki) - Paluszak
- Spray nawilżający do gardła z wit. A i E


Procz produktów w paczce były drobne gadżety z logiem firmy co było miłym dodatkiem. Tak więc zaczęłam testowanie od:



Spray do usuwania woskowiny usznej


ZAPACH: Bezwonny.

KONSYSTENCJA: Płynna, bezbarwna a dzięki aplikatorowy wystrzela do ucha dziecka.

RECENZJA: Mój synek ma tendencje do szybkiego nawarstwianiua się woskowiny w uszkach. Problem jest dość uciażliwy wieć pomoc w postaci takiego spray'u była nieodzowna. Płyn łatwo się aplikuje przyciskając tylko pompkę. Nie brudzi i nie wylewa sie od razu z ucha. Łatwy i prostu sposób na usuniecie woskowiny u dziecka.
OCENA: 10/10

 Myjka do uszu (4 sztuki) - Paluszak 



RECENZJA : Jak widać na zdjęciu jest to materiałowy paluszek. Gdy sie go założy na palec można go spryskać sprayem ww i delikatnie wyczyscic uszka dziecka. Bardzo pomocny gdy dziecko ma zle wspomnienia z płukaniem uszu. To łatwy i przyjemny sposób usuwania woskowiny. 

Jak dla mnie jest nie potrzebne ale pomysł nie jest zły.
OCENA: 8/10

Spray nawilżający do gardła z wit. A i E


 ZAPACH: Wyczuwalny miętowy zapach.

 KONSYSTENCJA: Delikatnie oleista.

RECENZJA: Synek średnie go polubił bo jego mina raczej świadczyła o niezadowoleniu z aplikacji. Testując na sobie poczułam w ustach oleistą powłokę i miętowy zapach. Specyfik nie powala mnie na kolana i raczej kolejny raz bym go nie użyła bo to nie mój "typ" środka na gardło. Jeżeli zaś ktos lubi lub potrzebuje nawiżenia w taki sposób to polecam bo jest w 100% z naturalnych skadników (farmaceutyczna oliwa z oliwek,  farmaceutyczna wit. Ai E oraz  farmaceutyczny olejek miętowy).
OCENA: 6/10

Podsumowując każdy z produktów Olivocap warty jest uwagi chocby ze wzgledu na to że ta firma produkuje je na bazie naturalnych składników.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz