środa, 16 października 2013

MIXA ŻEL DO CIAŁA I WŁOSÓW - RECENZJA

Niedawno od portalu http://testmetoo.com udało mi się otrzymać Lipidowy żel do ciała i włosów bez mydła firmy Mixa.


             

Testerami u mnie w domu był mój synek (13 miesięcy) ja i moja mama.



ZAPACH- przy aplikowaniu dawało się wyczuć "octowy" zapach, a po spienieniu znikał i zastępował go jak dla mnie neutralny bez konkretnych aromatów.

KONSYSTENCJA - Bezbarwny żel, dość gęsty. Pieni się poprostu świetnie.



RECENZJA - Jeżeli chodzi o mojego synka to nie mam zażutów w stosowaniu. Bardzo ładnie się żel pieni i nawilża skóre. Nie zostawia jakiegoś konkretnego zapachu na skórze a włoski maluszka były mięciutkie (choć jak dla mnie na drugi dzień juz włoski nie były takie miekkie). 
Jeżeli chodzi o mnie i mame to potwierdzamy że żel jest łagodny, ładnie się spienia i co ważne nie podrażnia oczu. Mama ma dosc suchy typ skóry a po kąpieli była ładnie nawilżona co w jej przypadku cieżko czasami osiągnąć. 
Ogólnie rzecz ujmując żel Mixa nadaje się dla dzieci i dorosłych, ładnie nawilża i nie powoduje uczuleń. Dla mnie jedynym minusem było to że po aplikacji ma ten "octowy zapach".

OCENA - 9,5/10

Warty kupienia. Polecam.

1 komentarz: