czwartek, 31 października 2013

JELITON - TESTOWANIE

Niedawno otrzymałam do testowania produkt Jeliton a testuje dzieki http://rekomenduj.to. Preparat zawierajacy błonnik z łupin nasienia babki jajowatej.

Suplement diety

Działanie:
Wzmaga perystaltykę jelit, usuwa uczucie pełności, wspomaga odchudzanie, ułatwia wypróżnianie nie powodując biegunki, nie podrażnia jelit, reguluje pracę jelit, łagodzi objawy biegunki, stosowanie preparatu nie powoduje uzależnienia.

Dawkowanie:
Porcja jednorazowa: 1 saszetkę preparatu, co odpowiada 5 g łupiny nasiennej babki jajowatej, zalać wodą lub sokiem (100 ml) i natychmast wypić. Dodatkowo popić szklanką płynu. Porcja dzienna: do czterech saszetek dziennie, co odpowiada 20 g łupiny nasiennej babki jajowatej. Obficie popijać wodą.

RECENZJA:
Moim zdaniem to jeden z ciekawszych suplementów z błonnikiem. Probowałam juz innych preparatów tego typu i musze przyznac że Jeliton najbardziej mi odpowiada. Jest wygodny w użyciu poniewaz mogę go dodac do dań, zup, napojów itd. Mnie najbardziej poasował do jogurtu. Nie zmienia smaku potrawy a jogutr mi się zgęstnił. Jak z rególy mam ochote coś po południu to powstrzymał uczucie głodu. Na trawienie także dobrze zadziałał. A fakt że to naturalny składnik bardzo mnie zacheca do dalszego stosowania.

OCENA: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz