czwartek, 26 listopada 2015

DR. GERARD - TESTOWANIE Z STREETCOM.PL

Oto moja kolejna kampania z serwisem streetcom.pl. Ty,m razem testowałąm pyszne słodkości z firmy dr. Gerard. Otrzymałam dużą paczke zawierającą przeróżne łakocie tej firmy.





RURKI WAFLOWE Z KREM O SMAKU ŚMIETANKOWYM - idealne dla każdego kto lubi bardzo kruche rurki z delikatnym kremem.

PRYNCY TORCIK - mój synek je pokochał bo są w sam raz na słodką przekąskę, kółeczko waflowe oblane słodką czekoladą.

WITAM CIASTA NA DOBRY DZIEŃ! - pyszne zbożowe ciasteczka które miło się chrupie a jednocześnie są lekkie.

MALTI KEKS W POLEWIE JOGURTOWEJ I CZEKOLODOWEJ - wciągają z każdą kuleczką. Swietne to podzielenia się z innymi.

PRYNCYPAŁKI W CZEKOLADZIE - klasyk którego nie można nie polubić.

PRYNCYPAŁKI KOKOSOWE - ideał dla każdego kto kocha kokos i białą czekolade. Ja je pokochałam.

KREMISIE - kruche ciassteczko z misiami z nadzieniem. Bardzo podoba sie to dzieciom.

WITAM CIASTKA ZBOŻOWE ZE ŚLIWKĄ - Nie mój typ ale napewno znajdą sie zwolennicy śliwki w ciasteczku zbożowym.

MAFIJNE PODWÓJNA MARKIZA - pyszne słodkie - dla mnie zbyt słodkie choć kruche i pyszne.

PASJA KOKOSOWA - mój nr 1 który jest ideałem samym w sobie. Pyszne ciasto z nadzieniem kokosowym oblane czekoladą.

Wszystkie łakocie znalazły u mnie miejsce na stole. Znajomi który kosztowali także byli zachwyceni. Świetne na przyjęcia, do kawy czy zwykłą przekąske gdy się ma ochote na coś słodkiego. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz