środa, 8 lipca 2015

TESTOWANIE Z NOBLE HEALTH - PROVITAL ACTIVE+



Noble Health Provital Activ+ to suplement diety dla każdej osoby która potrzebuje energii. Suplement utrzymyje równowagę kwasowo-zasadową i pH organizmu, łagodzi objawy stresu oraz dodaje energii.
Tabletki są podłużne w kolorze kawy z melkiem. Dzieki podłużnemu kształtowi są łatwe do połknięcia.
Po miesiacu stosowania zauważyłam że mam więcej energii a w sytuacjach stresowych nie denerwowałam się tak łatwo jak zawsze. Mam wrażenie że jestem jakby "lżejsza" i nie przejmuje się tak probmelami.
Bardzo mi się podoba że zawiera zielony jęczmień który w pewiem sposób działa na mnie odchudzająco a dokładniej kontroluje mój metabolizm.
Moim zdaniem jego skład jest świetnie skomponowany. Idealny sumpement diety dla każdego kto szuka czegoś dla poprawy organizmu i uspokojenia.



LINK DO SKLEPU NOBLE HEALTH

Można także otrzymać rabat na ich produkty w wysokości 40% na hasło: harima4



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz