piątek, 12 czerwca 2015

ZALANDO - TESTOWANIE Z TRND

Dostałam się do testowania ZALANDO.PL. Jest to portal na którym można znaleść wiele marek ubrań i dodatków. Moja paczka do testowania zawierała kupon na 100zł do wykorzystania na jedną lub kilka rzeczy. Oraz kupony promocyjne na 15 i 20 % na pierwsze zakupy - do rozdania.





Z ciekawością oglądałam portal by znaleść coś dla siebie. Zdecydowałam się na zakup biżuterii.



Co mi się bardzo podoba w tym sklepie to to że można zobaczyć wszystko z bliska a opisy są konkretne i łatwe do zrozumienia. Mogłam przybliżać zdjęcia by dokładnie obejrzeć daną rzecz.
Poruszanie się w ZALANDO jest bardzo proste a zakupy są z darmową przesyłką co jest żadkością w tego typu sklepach,
Jedyny minus który znalazłam to że modelki są smutne i blade co nie zachęcało mnie do długiego oglądania ubrań. To pewnie kwestii co się komu podoba ale takie prezentowanie ubrań mnie nie przyciąga.
Pomijając ten szczegół wizualy ogólnie jestem bardzo zadowolona i chętnie kiedyś skorzystam jeszcze z zakupów w tym sklepie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz