środa, 29 października 2014

MEGAKRZEM -RECENZJA

Około 2 tyg temu otrzymałam do testowania Mega Krzem z firmy AVETPHARMA.





Tabletki jak widać są matowe i nie bardzo przypominają te na opakowaniu ale to mnie jakoś nie przeszkadza. Minął właśnie 3 tydzień jak stosuje je codziennie po posiłku i:

PAZNOKCIE - widzę już poprawę w wyglądzie płytki paznokcia. Niestety natura obdarzyła mnie dość słabymi paznokciami które łatwo się kruszą i łamią co uniemozliwia mi ich dłuższe zapuszczenie. Obecnie po preparacie widać że są w lepszej kondycji i już tak sie nie łamią.

WŁOSY - Od jakiegoś czasu miewam cykliczne kilkumiesieczne wypadanie włosów w nadmiarze. Każde mycie głowy przysparzało mi stresu ile to znów znajde włosów w odpływie i na grzebieniu. Po 3 tyg kuracji wypadanie zmniejszyło się o jakies 60-70%. Jak dotąd jestem zadowolona bo o to mi chodziło. Dodatkowo (każdy z nas inaczej reaguje) włosy szybciej sie przetłuszczają ale to mały problem bo poprostu doszło jedno mycie głowy. Widze pierwsze poprawy w wyglądzie włosów i czekam czy zaczną mi odrastać bo 3 tyg to jeszcze za mało by to stwierdzić.

7 tydzień kuracji:

PAZNOKCIE - po kolejnych tyg widać wzmocnienie paznokci. Nie kruszą i nie łamią się jak przed stosowaniem. Płytka paznokcia wygląda zdrowo i gładko.

WŁOSY - tu poprawa jest nadal widoczna. Po umyciu włosów na grzebieniu zostaje niewiele włosów które miały poprostu wypaść. Włosy przestały się nadmiernie przetłuszczać i są widocznie zdrowsze. Lepiej się układają a końce nie rozdwajają jak kiedyś. Nie spodziewałam się że w tak którtkim okresie czasu ich kondycja tak się poprawi.

kolejny wpis koło 9 tyg

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz