niedziela, 7 września 2014

KREDY KOLORYZUJĄCE DO WŁOSÓW FIRMY MARION - RECENZJA

Ostatnio wpadła mi w oczy na internecie nowość firmy Marion a mianowicie kredy koloryzujące do włosów.  Przez sklep internetowy postanowiłam sobie zamówić 2 kolory: czerwony i fioletowy. Mam ciemniejsze włosy więc byłam ciekawa efektu i odcienia na swoich włosach.




"Kreda koloryzująca to innowacyjny kosmetyk, który pozwala na szybką, łatwą i krótkotrwałą zmianę koloru włosów.
Nie zmienia koloru wyjściowego fryzury
Po pierwszym myciu wypłukuje się z włosów
Nie niszczy włosów
Wielokrotna aplikacja
6 super modnych kolorów!
Zielona, niebieska, różowa, pomarańczowa, czerwona, fioletowa
6g"

Aplikacja jest jak najbardziej prosta i szybka. Wystarczy przeciągnąć kredą po paśmie włosów - tak jak jest na filmie instrukatażowym na stronie FIRMY MARION
Kolory wyszły bardzo dobrze co można zobaczyć niżej. 



Jedynie czego użyłam dodatkowo to rękawiczki gumowej bo było mi mniej problemu z przytrzymaniem włosów i nie zbrudzeniam sobie palców.
Ogólnie podsumowujac efekt jest genialny jak dla mnie i bardzo mi się podoba. Kolor się ładnie utrzymuje na włosach a po użyciu lakieru do włosów  efekt jest trwalszy  i nawet wytrzymał mi noc. :)
Takiego typu kosmetyki bardzo lubie bo mała rzecz a można szybko zmienić fryzure.

OCENA: 10\10


1 komentarz:

  1. Mam czerwoną. Podoba mi się to, że z drugiej strony jest gąbka, to bardzo wygodne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń