piątek, 15 sierpnia 2014

MASKARA RIMMEL WONDER'FULL - RECENZJA

Oto recenzja mojego 4 testowania z serwisem WIZAZ.PL. Dziś będzie to Maskara Rimmel Wonder'Full z olejkiem arganowym. 



"Formuła z olejkiem arganowym, skarbem Maroka, słynącym z pielęgnacyjnych właściwości sprawia, że twoje rzęsy są odżywione, gładsze i bardziej elastyczne. Wyjątkowa szczoteczka z ultra-elastycznymi włoskami rozdziela rzęsy i nadaje im zjawiskową objętość. Cel: uwodzenie przez olśnienie – osiągnięty!"

KONSYSTENCJA: Typowa dla tuszu do rzęs.

ZAPACH: Przyjemny i delikatny.

RECENZJA: Maskara Rimmel Wonder'Full była dla mnie ciekawostką. Połączenie maskary z olejkiem arganowym który ma odżywić rzęsy. Sama maskara jest w ślicznym brązowo metalicznym oapkowaniu. Szczoteczka jest długa sylikonowa i giętka. Co do tuszu to nie było efektu WOW. Owszem bardzo ładnie pokrywa rzęsy, nie skleja ich i się nie kruszy. Efektu dużego wydłużenia nie dałam rady ośiągnąć a szkoda bo maskara jest bardzo fajna. Tusz nie podrażnia, nie spływa i nie kruszy się. Mam maniere że zapominam o makijażu i niejednokrotnie przetre oko palcem. Tusz zostaje na swoim miejscu co jest dla mnie wielką zaletą. Co do odżywienia rzęs to nie widze specjalnej różnicy choć muszę przyznać że nie wypdaja mi tak jak kiedyś.

OCENA:  8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz