wtorek, 8 kwietnia 2014

OILLAN - TESTOWANIE

Kilka dni temu zostałam Ambasadorką marki Oillan. Jestem bardzo z tego zadowolona ponieważ nie spodziewałam się że mi się uda i całkowicie zapomniałam o milu do nich. Wczoraj otrzymałam 4 próbki do przetestowania.

- Płyn do mycia i kąpieli 2 w 1
- Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała




Miałam okazje spróbować jednego z produktów tej firmy wiec bardzo się ciesze na możliwość testowania i recenzowania ich produktów.

Tak wiec mogę  po krótce przybliżyć wam to co dostałam do testowania.

Płyn do mycia i kąpieli 2 w 1




"Specjalnaniskopieniąca formuła preparatu oparta na łagodnych substancjach myjących (nie zawiera mydła, SLES, SLS) zapewnia wyjątkowe bezpieczeństwo dla skóry wrażliwej, atopowej i skłonnej do alergii. Preparat delikatnie oczyszcza oraz pielęgnuje skórę, nie naruszając jej naturalnej bariery ochronnej. Cucurbityna i bisabolol koją skórę, niwelując podrażnienia i zaczerwienienia, a gliceryna intensywnie ją nawilża.

Stosowanie:
Niewielką ilość płynu wlać do wanienki wypełnionej wodą (temp. ok. 37°C) lub nanieść na uprzednio zwilżoną myjkę. Po umyciu ciała i włosów dokładnie spłukać letnią wodą. Uwaga: Kąpiel niemowlęcia nie powinna trwać dłużej niż 3-5 minut.

Zalecenia:
W celu uzyskania optymalnych efektów zaleca się stosowanie odpowiedniego preparatu do pielęgnacji twarzy i/lub ciała z serii Oillan Baby."

KONSYSTENCJA: Bezbarwna, płynna i delikatnie gęsta.

ZAPACH: Jak dla mnie niewyczuwalny - bezzapachowy.

RECENZJA: Płyn sam w sobie jest na pierwszy rzut oka nie różnił się bardzo niczym od innych które miałam okazje wypróbować. Piany nie było wiele w wanience ale taki typ płynu. Zastosowałam się do długości kąpieli po czym mogłam stwierdzić że skóra synka jest delikatna, gładka a zaczerwienienia które miał zniknęły. Nie wiem na ile pomógł ten płyn bo synek ma alergie na buzi w postaci krostek i czerwonych plam z którymi już walczymy długi czas a po kąpieli na następny dzień wiekszość przebarwień skóry zniknęła i buzia wyglądała o wiele ładniej.
Zapachu nie posiada ale to nie jest dla mnie wada.
Podsumowując płyn jest ciekawy i jak dla mnie sprawdził się 100% zwłaszcza jeżeli chodzi o te alergiczne przebarwienia skóry (przynajmniej tak wydedukowałam że to dzieki niemu przebarwienia sie zmniejszyły).

OCENA: 10\10

Krem pielęgnacyjny do twarzy i ciała



"Delikatny krem opracowano w trosce o bardzo wrażliwą skórę dzieci ze skłonnością do alergii, atopii i przesuszania. Masło shea (5%) odbudowuje ochronną barierę hydrolipidową naskórka, natłuszczając i chroniąc przed szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych. Gliceryna (4,8%) ogranicza przeznaskórkową utratę wody, intensywnie nawilża i wygładza skórę. Cucurbityna, hamując syntezę histaminy, skutecznie łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia. Kwasy omega-3 i omega-6, obecne w oleju z nasion rokitnika, długotrwale odżywiają, wzmacniają i odbudowują podrażniony naskórek.

Stosowanie:
Nanieść cienką warstwę kremu na oczyszczoną i dokładnie osuszoną skórę twarzy i ciała.

Zalecenia:
W celu uzyskania optymalnych efektów zaleca się stosowanie odpowiedniego preparatu do mycia twarzy i/lub ciała z serii Oillan Baby."


KONSYSTENCJA: biała, bardzo gęsta ale lekka

ZAPACH: bezzapachowy jak dla mnie

RECENZJA: Krem gęsty, biały który bardzo ładnie się rozprowadza po skórze. Nie daje uczucia cieżkości pomimo że jest gęsty a jednocześnie bardzo dobrze i w miare szybko się wchłania. Widocznie pielęgnuje i nie podrażnia. Jak na taką ilośc próbki to jest dość wydajny co jest dla mnie dużą zaletą. 

OCENA:10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz