środa, 6 listopada 2013

SKARB MATKI - TESTOWANIE

Ostanio przyszła do mnie paczka od serwisu samplecity dzieki ktoremu dostałąm do testowania 2 produkty firmy Skarb Matki.

- oliwka pielęgnacyja
- delikatne mydełko

Tak wiec zaczynamy od:

Delikatne mydełko

Delikatne mydełko w płynie dla niemowląt i dzieci.
Wskazania: delikatne oczyszczanie skóry.
Działanie: delikatnie myje zachowując naturalne pH skóry, nawilża i natłuszcza.
Stosowanie: do codziennego stosowania.
Skład: pochodna oliwy z oliwek, łagodne substancje myjące powierzchniowo-czynne.

Butla z dozownikiem 275 ml







ZAPACH: Łagodny o nucie oliwkowej. 
KONSYSTENCJA:  gęsty, mętny, lekko biały.




RECENZJA- Jak do każdego produtku który mam okazje testowac podeszłam neutralnie. Musze przyznać że to mydełko mnie wyjątkowo zaskoczyło. Sama butelka jest poręczna i ładnie się prezentuje. Dozownik łatwo sie naciska wiec dozowanie nie sprawia problemu. Mydełko pięknie pachnie i fajnie pieni. Kiedy myłam synka miałam wrażenie jakby mydełko tworzyło śliską powłokę na jego ciele a po osuszeniu skóra jest ślicznie nawilżona. 
Kosmetyk jest naprawde wart uwagi bo jest bezpieczny, delikatny i pięknie natłuszcza skóre.

OCENA: 10/10

Oliwka pielęgnacyjna

 
Oliwka z olejkiem ze słodkich migdałów dla niemowląt i dzieci od pierwszego dnia życia.
Wskazania: pielęgnacja wrażliwej skóry noworodków, niemowląt, dzieci.
Działanie: Łagodzi podrażnienia skóry, nawilża, natłuszcza, uelastycznia skórę i zabezpiecza przed otarciami.
Stosowanie: Polecana do stosowania po kąpieli, na rozgrzane ciało i przy każdej zmianie pieluszek.
Skład: Zawiera łagodzący olejek ze słodkich migdałów oraz olejek z kiełków pszenicy bogate w kwas oleinowy, linolowy, witaminy A, D, B, C i składniki mineralne.
Butla 200 ml

ZAPACH: migdałowy.
KONSYSTENCJA: płynny, oleisty.

RECENZJA: Bardzo delikatna oliwka. Ma piękny wyrazisty zapach migdałów. Bardzo fajnie natłuszcza skóre i sprawia że jest miekka. Butelka jest poręczna. Nigdy nie byłam wielkim fanek tego typu kosmetyku dla dziecka ale jak dla mnie spełnia wszyskie moje oczekiwania. Jest bezpieczna i nie uczula mi synka.

OCENA: 9/10

Podsumowując oba kosmetyki są bezpieczne, ładnie pachną i mogę je spokojnie polecic innym.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz